Thursday 11 April 2013

MARATHON DRAMA SEHANGAT ASMARA

 
 

Assalammualaikum,
Hihi ini entry saya setelah 6 hari xde entry...ini semua pasal marathon watching Drama 35 Episod yang HOT kat Malaysia, Sehangat Asmara, Saluran ASTRO...
(kat UK I negok saluran lain)

Drama ini dah mula tayangan kat Malaysia since Januari...but I baru sahaja negok Drama ini baru-baru ini so kena marathon la....Drama ini mmg best...Adaptasi novel Sehangat Asmara oleh Aisya Sofea...novel ini I pernah baca dulu masa kat Malaysia, so masa tahu pasal Drama ini I hope diadaptasi dengan baik macam dalam novel...and YES mmg best!
Jalan cerita mmg xboleh dinafikan mmg sgt best...but yang membuatkan Drama Sehangat Asmara ini best adalah gandingan pelakon Rita Rudaini dan Adi Putra mmg serasi dan mantap! Semua pelakon mmg best la Dian P. Ramlee dan lain-lain...

banyak juga sumber-sumber perlu I terjah untuk tonton Drama ini...maklumlah kat UK xde ASTRO so I kena bersabar tunggu blogger2 lain upload ;) dapat juga I negok Drama ini walau di UK seiring drama ini pon telah tamat tayangan di ASTRO juga.

Gandingan Rita Rudaini dan Adi Putra mmg best.. touching negok Rita pegang watak ini dan sgt suka lihat penampilan Rita Rudaini dalam drama ini... all her tudung sgt cantik.. so gorgeous! Hope ada lagi Drama Malaysia yang best macam nie!

 
sumber pic: google search

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...