Tuesday 8 October 2013

Rindu Berblog!

Assalamualaikum,

Mm..lama dah x update blog ini, hampir terlupe ada blog rupenye ;)...RINDU BERBLOG!
Last post was about My Donut Gebus...alhamdulillah ramai kawan-kawan dah try and yang penting gebuss...!

Hampir 4 bulan saya dan family dah selamat sampai di Bumi Malaysia ini...alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Banyak sangat benda yang perlu diuruskan setelah pulang dari UK nie, ibarat seperti nak memulakan hidup semula di tempat baru... Hijrah kami sekeluarga dari bumi UK ke tanah air tercinta MALAYSIA!

Alhamdulillah terasa lapang setelah banyak benda telah diuruskan. So now I have time to update my blog! Rutin hidup dah berubah...kalo dulu di UK I m full time housewife, now setelah 3 tahun rindu pada kerja, I dah jadi wanita bekerjaya semula dan the different is dah bertambah fotfolio:

<menjadi Isteri+Ummi+Kerjaya> = I Love It!

Semakin bertambah tanggungjawab, kerja jangan cakap la of couse semakin banyak....lebih-lebih lagi baru naik cuti...faham-faham la...but its's ok...I will try my best!

Jika di UK I dok rumah je with my lil Zafran, 24/7 for him....I ada rutin sendiri, jadi cikgu tadika utk Zafran, dan yang I paling rindu adalah memasak...di UK setiap hari I akan masak dan try new recipe...buka blog cari recipe baru.... hampir semua yang my hubby request I akan try masak ;) Now semua itu berubah...sejak balik Malaysia, I belum pernah masak lagi, maklum la 'balas dendam' makan.....masakan mak dan mak mertua, of course I 'xmasak', best kalo jalan kat pasar malam...mmg semua ada!

'Hujan Emas di Negara Orang, Hujan Batu di Negara Sendiri, Lebih Baik di Negara Sendiri!' 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...